LIVRARE SI RETUR

Info livrare

Dupa plasarea comenzii, veti fi contactat de unul dintre reprezentantii nostri pentru a va confirma comanda si disponibilitatea produsului. Taxa de transport este 19 lei pentru BUCUREȘTI si in ȚARĂ. Transportul se face prin intermediul firmelor de curierat rapid (Cargus si Fan Courier).
In weekend sau in timpul sarbatorilor (Paste, 1 Mai, Craciun, Anul Nou) comenzile sunt procesate in urmatoarea zi lucratoare.
In cazul in care apar intarzieri (vreme nefavorabila, imprevizibil), va vom contacta telefonic.
In momentul in care coletul pleaca de la noi, veti primi un e-mail cu informatiile de urmarire a comenzii, iar a doua zi veti fi contactat de agentul firmei de curierat rapid pentru a primi coletul.
Receptia produselor reprezinta acceptul clientului precum ca produsele au ajuns in stare buna. Factura constituie contractul de vanzare-cumparare conform legislatiei romane in vigoare. Clientul isi exprima acordul explicit la semnarea facturii cu privire la faptul ca a primit produsul sau produsele care sunt conform cu comanda si cu nevoile acestuia.
PrintMarket.ro isi rezerva dreptul sa anuleze livrarea produselor comandate daca acestea nu pot fi onorate din motive independente de PrintMarket.ro, care includ: incendii, explozii, inundatii, greve, actiuni guvernamentale, razboaie, acte de terorism, proteste, tulburari civile sau alte impedimente de forta majora. Valoarea maxima a daunelor ce pot fi platite de PrintMarket.ro fata de orice client in cazul nelivrarii sau a livrarii corespunzatoare sau necorespunzatoare, este valoarea sumei incasate de PrintMarket.ro de la clientul respectiv.

Retur produse 

Pe PrintMarket.ro produsele pe care le comercializam sunt de calitate superioara, fiind deja testate de noi in timp si recomandate ca branduri ale unor producatori de renume national sau mondial specializati pe consumabile si refill.
Daca totusi sunt probleme legate de calitatea sau compatibilitatea produsului/produselor primite, sau erori de chipuri, le puteti returna în 10 de zile de la primirea lor, iar noi va vom vom trimite alte produse la schimb sau banii inapoi.

Foarte important de retinut:

  • Returnarea produselor cumparate se face DOAR in ambalajul original, prin curierat rapid, sau direct la sediul nostru
  • Cheltuielile de transport sunt suportate de Dvs. daca produsele sunt conforme
  • Rambursarea banilor se va face în maxim 20 de zile de cand primim produsele de la curier, intr-un cont bancar ales de Dvs. (Nu ne asumam si nici nu ni se poate imputa nici o dauna sau pierdere produsa de virarea banilor intr-un cont blocat sau incorect atata vreme cat contul corespunde cu cel indicat de client).

Singurele produse care nu pot fi returnate sunt produsele personalizate, stampile, placute gravate, ecusoane gravate, comenzi de printare documente, planuri, bannere sau fotografii, conform art. 9-15 din OUG 34/2014 în ceea ce priveşte contractele la distanţă şi contractele în afara spaţiilor comerciale.

× Va putem ajuta?